Facebook Pixel
Miller Harris

FAQ - Vanliga frågor & svar

Var är min orderbekräftelse?

Vänligen kontrollera din skräppost eller mapp dit spam skickas, ibland hamnar automatiserade meddelanden där. Om orderbekräftelsen inte återfinns här, kontakta kundservice.

Var är min order?

Ladda hem Mina Paket appen från Unifaun, här kan ni följa leveransen.

Kan jag ångra eller ändra mitt köp efter beställning?

Vi arbetar alltid med att försöka leverera beställda produkter snabbast möjligt. Därför går alla beställningar direkt till vårt lager för packning. Om du vill stoppa eller ändra något i din order är det viktigt att kontakta oss på [email protected] så tidigt som möjligt. Sätt gärna ÄNDRA eller AVBESTÄLLA i ämnesraden på ditt mejl så lovar vi att göra så gott vi kan. Om du ångrar ditt köp eller önskar att byta ut en mottagen vara, hänvisar vi till vår retur-policy.

När kommer min önskade vara att finnas i lager igen?

Så fort vi fått påfyllning på vårt lager kommer produkten att finnas tillgänglig på vår hemsida.

Hur gör jag vid ånger?

Är dina varor oöppnade/oanvända samt ej har bruten plombering kan du använda dig av ångerrätten som gäller i 14 dagar från det att du mottagit din beställning. Skicka tillbaka de varor du vill returnera tillsammans med lapp med ditt ordernummer samt orsak till:

Parfymonline / Gothia Beauty Trading AB
August Barks Gata 30b
421 32
Västra Frölunda

Vid nyttjande av ångerrätten står du som köpare för returfrakten. Vi godkänner inte returer i de fall då produkterna är öppnade eller använda. I dessa fall tillkommer det en fraktkostnad på 50kr för att få varan skickad till sig på nytt.

Erbjuder ni doft/varuprover?

I dagsläget har vi ingen möjlighet att erbjuda doft/varuprover enligt önskemål. Men vi skickar dock med varuprover med din order vid vissa tillfällen.

To Top